Stranden van Australië

1 november 2018 - Sydney, Australië

Lang zal Tina leven, lang zal Tina leven, lang zal Tina leven in de gloriaaaaa. Hieperdepiep hoera!! Vandaag begonnen we met ballonnen en cadeautjes want Tina is vandaag jarig.

Zoals al gezegd zijn we gister dus wezen snorkelen. Was leuk, maar we hadden wat meer Nemo visjes verwacht. We hebben 1 blauwe vis gezien, en nog een andere gekleurde vis en dat was het wel wat betreft de kleurvariatie. Uiteraard ook nog een boel andere visjes en een heleboel beplanting maar het was wel wat eentonig. Totaal lagen we een uur in het water en sommigen kregen het toch wel erg koud. Maar Jolanda, het snorkelmasker is heel goed bevallen! Daar lag het niet aan. Hopelijk krijgen we nog meer mogelijkheden om te snorkelen met wat meer variatie.

Vandaag besloten we om de coast route langs Bondibeach, Tanamarabeach en Brontibeach te lopen. Een erg leuke wandeltocht met als extra een culturele tentoonsteling: sculpture by the sea. Langs de hele route stonden kunstwerken. Was leuk om te zien. Het was heerlijk lopen in een graadje of 26.

Vanavond uit eten geweest, want een verjaardag moet tenslotte gevierd worden.

Morgen vertrekken we naar Ayers Rock voor de outbacktour. Uluru: here we come! Het is daar gelukkig maar 39 graden dus moet te doen zijn 🤔.
Aangezien we om 7.30 uur op de luchthaven moeten zijn gaan we nu slapen.

We betwijfelen of er een zendmast in de outback staat dus als we weer terug zijn laten we weer wat van ons horen.

We hebben ook weer nieuwe foto's geüpload.

Tot gauw!

1. Marie-Louise Mertens:
    1 november 2018
    Gelukkige verjaardag Tina !
    Steeds geniet ik van jullie foto's en verhaal !
  2. Sabine de Breij:
    1 november 2018
    Gefeliciteerd! Veel plezier nog enuh Mieke wordt het toch snorkelen op Curaçao 😎
  3. Sandra:
    2 november 2018
    Superleuk om zo met jullie mee te lezen.
    Heel veel plezier in de outback. Na zo'n hete zomer in Nederland moet 39 graden toch wel te doen zijn:-)
  4. Henk:
    3 november 2018
    Gefeliciteerd ... wat een bijzondere verjaardag was het ... veel plezier samen en slaap ze